FORUM POST

« Powrót do forum

Odpowiedź

Temat: Praca magisterska - prośba o pomoc

2014-05-11 16:44:44

przez gość

cytuj moderacja

Dzień dobry,

Jestem studentką 5 roku Psychologii i zwracam się do Państwa z ogromną prośbą o pomoc w badaniach do mojej pracy magisterskiej.

Tematem mojej pracy jest rola wsparcia, jakie otrzymują od swoich rodzin osoby cierpiące na schizofrenię. Jestem przekonana, że uzyskane w ten sposób dostarczą cennych informacji z zakresu psychoedukacji rodzin.

Badanie polega na wypełnieniu ankiety zarówno przez członka rodziny, jak i osobę ze zdiagnozowaną schizofrenią. Pragnę zaznaczyć, że ankiety są anonimowe, a zebrane w ten sposób dane wykorzystywane są jedynie w celach naukowych.

Osoby, które chciałyby wziąć udział w badaniu proszę o kontakt na adres: [email protected]

Z góry dziękuję za wszelką pomoc

Odpowiedzi:

2014-05-22 09:21:19

przez gość

cytuj moderacja

CYTAT: gość, 2014-05-11 16:44:44

Dzień dobry,

Jestem studentką 5 roku Psychologii i zwracam się do Państwa z ogromną prośbą o pomoc w badaniach do mojej pracy magisterskiej.

Tematem mojej pracy jest rola wsparcia, jakie otrzymują od swoich rodzin osoby cierpiące na schizofrenię. Jestem przekonana, że uzyskane w ten sposób dostarczą cennych informacji z zakresu psychoedukacji rodzin.

Badanie polega na wypełnieniu ankiety zarówno przez członka rodziny, jak i osobę ze zdiagnozowaną schizofrenią. Pragnę zaznaczyć, że ankiety są anonimowe, a zebrane w ten sposób dane wykorzystywane są jedynie w celach naukowych.

Osoby, które chciałyby wziąć udział w badaniu proszę o kontakt na adres: [email protected]

Z góry dziękuję za wszelką pomoc
Jaśmar ymryka *** czerwona ***:D

SS Schizophrenics

2014-06-25 14:28:31

przez meteor

cytuj moderacja

pomoc usa spróbuj "sęk w tym że..."-droga prosta wolna zależna myślowa.Pomoc

OSTATNIE NA FORUM
ANKIETA
PORADA SPECJALISTY

Czy wg Ciebie leki psychotropowe są bezpieczne?

Głosuj

Jak trudno znosić swoją chorobę?