FORUM POST

« Powrót do forum

Odpowiedź

Temat: Lęki,zwidy głosy - co z tym zrobić?

2016-01-18 22:15:45

przez natt91

cytuj moderacja

Witam. Aktualnie przebywam na oddziale ogólnym w szpitalu psychiatrycznym. Od stycznia zeszłego roku odkąd trafiłam pierwszy raz do szpitala (po przedawkowaniu alkoholu i narkotyków) jestem tu 5 raz. Zawsze wychodziłam z diagnozą zaburzeń osobowości. Chodzi o to, że od jakiegoś czasu w nocy budzi mnie coś dziwnego.. słyszę jakby przez mgłę głos który mówi do mnie, gdy otwieramoczy widzę czarną postać, nie raz nakazywała mi robić różne rzeczy pod groźbą zabicia mnie.. podcięłam sobie gardło, podcięłam nadgarstki, uciekałam bo miałam wrażenie że coś mnie goni, słyszałam syreny alarmowe, idąc ulicą nie raz rozglądam się wszędzie bo mam wrażenie że coś lub ktoś wyskoczy albo że zaraz umrę w jakimś tragicznym wypadku.. boję się o tym komukolwiek powiedzieć, że uznają mnie za jakąś trędowatą czy coś.. w pracy nie potrafię się utrzymać bo boję sie bliższej relacji z kimkolwiek, i przestaję się w Niej pojawiać..czuję się jak w innym świecie.. jakby to co mnie otaczało było najgorszym złem.. moja lekarka ktora mnie w szpitalu już po raz 3 prowadzi co nie co wie o tym,ale mało.. uważa że to normalne przy zaburzeniach depresyjnych itd.. nie chcę sobie sama stawiać diagnozy, ale co wpisze to co sie ze mną dzieje to wyskakuje mi schizofrenia.. powinnam bardziej uogólnić mój problem mojej lekarce? Boję się że wywiozą mnie na drugi koniec polski do jakiegoś zamkniętego oddziału, nafaszerują lekami i nie będę wiedziała jak się nazywam.. mam 24 lata, leki jakie biore to tegretol, permazyna czy jakoś tak i doraźnielorafen 2,5. Proszę o odp, jakieś wskazówki.. cokolwiek.. cry

Odpowiedzi:

2016-01-20 23:17:47

przez gość

cytuj moderacja

witaj :)) rozumiem doskonle z czym sie zmagasz .nie jest to choroba z ktora łatwo sie zyje ale jakosc zycia mozna na własny sposob poprawiac np. zainteresowac sie jakimis hobby ktore pozytywnie na nas wpływa .czym sie interesujesz ?ja np. kiedys tanczylem break dance ale jak zaczołem miec schizy to potracilem kontakty z tamtymi ludzmi i przestalem tanczyc ehh szkoda.. tez sie zmagam z roznymi schizami np. urojeniami przesladowczymi (schiz polega na tym ze czasami mysle ze ktos czycha na moje zycie ze ktos probuje mnie otruc itd. te nasze schizy to schizy tak naprawde ktorymi czlowiek sie nie powinien przejmowac i nie powinien koncentrowac na tym uwagi , za to powinien sie starac budowac pozytywne relacje z ludzmi , starac sie byc przyjaznym dla otoczenia ale tez nie dac sie zdenerwowac gdy ktos nas rani lub probuje wyładowac złosc na nas .mozg to cudowny organ o ktory trzeba dbac :)przedewszystkim zeroo uzywek !! bo to katuje nasz kochany mozg ale my ludzie niestety potafimy Go niszczyc i pozniej cierpimy ...ehhh.. ale co zrobic , trzeba ratowac tyle zdrowego mozgu ile zostało :)) ile czasu sie zmagasz z ta choroba ?

2016-01-28 00:45:49

przez gość

cytuj moderacja

od roku sie lecze, a takie objawy mam odkad pamietam tylko bralam to jakozwykle schizy np.po obejrzeniu horroru..a nasilac mi sie zaczelo po wypadku samochodowym w ktorym stracilam przytomnosc i dostalam tez padaczki pourazowej..:(

2016-01-29 22:36:23

przez gość

cytuj moderacja

witam wszystkich.
u mojego brata zdiagnozowano schzofrenie. ma 24 l . będąc u psychiatry potwierdził , ze słyszy głosy , które nakazują mu coś robić. przeważnie jest to Pan Bóg i Maria. cały czas mówi o kościele, ze pan każe mu spełnić misję. siedząc potrafi się zamyslec do takiego stopnia, ze źrenice robią mu się białe , jakby miał zacme. czy ktoś może powiedzieć mi więcej na ten temat? nigdy w rodzinie nie było takich przypadków.. [email protected]

2016-01-31 10:20:37

przez gość

cytuj moderacja

choroby ukladu nerwowego daja rozne objawy , układ nerwowy jest odpowiedzialny m.in. za zachowanie czlowieka dlatego czesto ono odbiega od normy jak przy chorobie twojego brata . po lekach raczej nie powinien sie zachowywac tak jak to opisalas . na uklad nerwowy wplywa duzo czynnikow dlatego bardzo wazne jest aby dbac o siebie . teraz na tym poziomie cywilizacji malo ludzi szanuje swoje zdrowie - pija alkohol, biora narkotyki po to zeby zaistniec w towarzystwie , po to zeby poczuc sie zaakceptowanym ale ci ludzie nie maja swiadomosci tego ze pijąc i biorac narkotyki poprostu niszczymy siebie - rozumieja to dopiero pozniej kiedy dostrzegaja ze jest cos nie tak z ich zdrowiem . przykre ale prawdziwe . wracajac do twojego brata - moze on takim zachowaniem odreagowywac stres ktory sie w nim nawarstwił ale tez w przypadku zdiagnozowania schizoferni trzeba jasno powiedziec ze funkcjonalnosc mozgu a czkolwiek jego pewne obszary nie pracuja tak jak powinny

2016-01-31 10:38:58

przez gość

cytuj moderacja

wazne jest abys brała leki regularnie jak przepisał lekarz :) i nie przejmowac sie niczym to sie bedzie układac :)

2016-04-22 20:53:07

przez jaca30vx

cytuj moderacja

Niema my drodzy jak tu zrozumiałem syctem układu lesz mechanizm obrny głosom my drodzy niepowiny cię wieżyś nikt nieznana naszych myśli myślami to my sami gosi kotrulujem uważam tak przynajem ja takie figle nam robi nasza twursza wyobrażnia jak ja mam schize to odszekeja aż ustopi i przede wszyctkim na to nieraguja to kotroluje na miesie naszą świądomoci tak zwane sny stego co mi wiadomo jak w online się psycholog wypowiedził nikt niekotroluje naszych myśli o ile niemuwimy dotej osoby sami jak się wobes jej szujem podle czy źle co do podmiotu a że tu było spomniane narkotyki byłeś gosi na odwyku co do uzalerzni tam miałeś prawo nad sobą zastanowiś a nie na coś się nazusać

OSTATNIE NA FORUM
ANKIETA
PORADA SPECJALISTY

Czy wg Ciebie leki psychotropowe są bezpieczne?

Głosuj

Odstawianie leków uspokajających i nasennych

Leki uspokajające i nasenne (głównie z grupy benzodiazepin, rzadziej barbiturany), są środkami, które dzięki swojemu stosunkowo szybkiemu działaniu, polegającemu na zmniejszeniu nasilenia objawów lęku, niepokoju czy poprawie w zakresie...

więcej